.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)

محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد. محمدعلی نجفی از زندان آزاد شد
محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد.(ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)
واکنش سید محمد خاتمی به بازداشت تاج زاده
رییس دولت اصلاحات با فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده تماس تلفنی داشت.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
پیام سیدمحمد خاتمی به مشاور نظامی رهبر انقلاب
ایلنا نوشت: رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت همسر دریادار عباس محتاج، را تسلیت گفت.(ادامه)
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد. سیدمحمد خاتمی توسط چه کسانی بازداشت شد؟
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد.(ادامه)
تسلیت سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی
سید محمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت همسر پدر میرحسین موسوی را تسلیت گفت(ادامه)
پیش‌بینی فائزه هاشمی از انتخابات ۱۴۰۰
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی این روز‌ها در دفترش در سعادت‌آباد روز‌های آرامی را می‌گذراند و خودش می‌گوید: «حتی اجازه حضور در یک دورهمی ورزشی را هم ندارم» و به قول خودش ممنوع‌الهمه‌چیز است. (ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد.
واهمه رسانه‌های سلطنت‌طلب از قهرمانان دیروز!
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد. (ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. ..... نمی‌خواهم دستگیر شوم / اصلاح‌طلبان بخش عمده‌ای از سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند / با هیچ‌یک از شخصیت‌های سیاسی رفت‌وآمد ندارم
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. .....(ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از یک‌سو تلاش کردند جناح خود را از شیخ‌الاسلامی مبرا کنند و از سوی دیگر سعی کردند او را به جناح مقابل منتسب کنند. رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند مرجان شیخ الاسلامی در انتخابات مجلس ششم بدون نظر جبهه مشارکت و برای فریب دادن مردم از پوستر مشارکت استفاده کرده، ولی در هیچ شهرستانی کاندیدای مشارکت نبود..... مرجان شیخ‌الاسلامی اصولگرا بود یا اصلاح‌طلب؟
شمال نیوز : رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از یک‌سو تلاش کردند جناح خود را از شیخ‌الاسلامی مبرا کنند و از سوی دیگر سعی کردند او را به جناح مقابل منتسب کنند. رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند مرجان شیخ الاسلامی در انتخابات مجلس ششم بدون نظر جبهه مشارکت و برای فریب دادن مردم از پوستر مشارکت استفاده کرده، ولی در هیچ شهرستانی کاندیدای مشارکت نبود.....(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
بازگشت به امام تنها راه کارآمدی نظام (يادداشت)
(ادامه)
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد.
روزگارِ سیاست بدون آیت‌الله هاشمی/جای خالی آیت الله در چند بحران سیاسی مهم/روزهای دشوار روحانی بعد از درگذشت هاشمی
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد. (ادامه)
رفع حصر موسوی، کروبی و رهنورد به زودی!
«گشایش تدریجی در وضعیت محصوران» جدیدترین خبری است که از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح شده است؛ خبری که صحت آن با دیدارهای برخی مسوولان با آقای کروبی مشخص می‌شود.(ادامه)
توضیحات مهناز افشار درباره شباهتش به یک خواننده
(ادامه)
نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: از نظر امام ولایت مطلقه فقیه یعنی بن‌بست‌شکنی برای حکومت. برخی‌ها اشتباه می‌کنند که می‌گویند ولایت فقیه یعنی حکومت توتالیتر.
من رفته بودم ببینم سلفی بگیران با موگرینی چه موجوداتی هستند!/ ولایت مطلقه فقیه بن‌بست‌شکن است
نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: از نظر امام ولایت مطلقه فقیه یعنی بن‌بست‌شکنی برای حکومت. برخی‌ها اشتباه می‌کنند که می‌گویند ولایت فقیه یعنی حکومت توتالیتر. (ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
داوود رشیدی بدرقه شد
(ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
نگاهی به خانواده امام خمینی بعد از رحلت امام
«نکته جالب در خانواده امام این است که تنها نوادگان پسری مشهور نیستند و زهرا و نعیمه اشراقی هم چهره‌های رسانه‌ای به حساب می آیند؛ هر چند که نماد و سخنگوی همه خانواده سیدحسن است؛ یادآور نیای خود که داییِ‌ دایی‌اش امام موسی صدر را نیز الگو قرار داده...»(ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.